سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشی که بدان عمل نمی شود، مانند گنجی است که از آن خرج نمی شود . صاحبش در گردآوریش خود را به رنج می اندازد و به بهره اش نمی رسد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

مجید عسگری


ده نکته مهم برای بالا بردن سرعت کامپیوتر شما

در نظر بگیرید که سرعت کامپیوتر شما مرتباً کمتر و کمتر می شود، برنامه های نرم افزاری زمان زیادتری برای اجرا شدن لازم دارند و زمان وارد شدن به یک سایت در اینترنت، بسیار طولانی می شود.




مجید عسگری ::: یکشنبه 85/8/28::: ساعت 6:22 عصر


راهکارهای جست وجو در Google

گوگل، یکی از قدرتمندترین و پرترافیک ترین موتورهای جست وجو در وب است .این موتور جست وجو، امکان دسترسی آسان به بیش از 3 میلیارد صفحه وب را فراهم می کند و هر روز پذیرای میلیونها کاربر از سرتاسر دنیاست .بدون شک استفاده بهینه از چنین موتور پرقدرتی، مستلزم اتخاذ روشهای صحیح و منطقی در امر جست وجو است .در این مقاله سعی داریم راهکارهای صحیح جست وجو در گوگل را به شما معرفی کنیم.




مجید عسگری ::: یکشنبه 85/8/28::: ساعت 6:22 عصر

 

پست الکترونیکی ، ایمیل ، E-mail چیست؟  نحوه استفاده از پست الکترونیکی (قسمت اول)

امروزه با گسترش شبکه جهانی اینترنت، پست الکترونیک به عنوان یکی از رایج پست الکترونیکی ، ایمیل ، E-mail چیست؟  نحوه استفاده از پست الکترونیکی (قسمت اول)ترین سرویس های این شبکه (اینترنت) رواج و گسترش زیادی یافته است، به طوری که در سال???? طبق آمار به دست آمده در هر هفته?? میلیون پیام E-mail در جهان رد و بدل شده است و روز به روز بر تعداد استفاده کنندگان این سرویس افزوده می شود. 

 

 




مجید عسگری ::: یکشنبه 85/8/28::: ساعت 6:22 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 2


بازدید دیروز: 5


کل بازدید :7376
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<